0
Обране
Ваш кошик порожній :(
Кошик

Правила повернення товарів відбувається протягом 14 днів відповідно до законодавства України
(стаття 9 Закону України "Про захист прав споживачів"):

1. Повернення товарів належної якості

Споживач має право обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо виконуються такі умови:

  • Товар не використовувався і зберіг свій товарний вигляд (упаковка, пломби, ярлики, тощо).
  • Є документ, що підтверджує факт купівлі (чек, квитанція тощо).

2. Перелік товарів, які не підлягають поверненню

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994, є категорії товарів, які не підлягають обміну або поверненню, якщо вони належної якості. Серед них:

  • Продукти харчування.
  • Медикаменти та засоби гігієни.
  • Нижня білизна, панчішно-шкарпеткові вироби.
  • Товари для немовлят (пустушки, пляшечки тощо).
  • Косметика та парфуми.
  • Технічно складні товари (смартфони, телевізори тощо) у справному стані.

3. Повернення товарів неналежної якості

Якщо товар виявився з дефектами, споживач має право:

  • Попросити замінити товар на аналогічний без дефектів.
  • Вимагати повернення коштів.
  • Зменшити вартість товару (за домовленістю).

4. Порядок повернення

  • Звернутися до продавця із заявою на повернення.
  • Надати товар та документ про купівлю.
  • Продавець зобов'язаний розглянути вимогу та здійснити повернення коштів або обмін у встановлений строк (зазвичай до 7 днів).

5. Витрати на повернення

У разі повернення товару належної якості витрати на транспортування товару до продавця несе споживач, якщо інше не передбачено умовами продавця.

Ці правила дозволяють споживачам здійснити повернення товару у межах закону, а продавцям – дотримуватись відповідних вимог.

Для того щоб подати заявку на повернення перейдіть за посилання повепнути товар

або звяжіться із нашою службою повернення товарів

Наші контакти

тел. +380 (98) 810-82-49

вайбер +380 (98) 810-82-49

stoyachok.zakaz@gmail.com