ЧИ ПРИ ЗАМОВЛЕННІ БУДЕ ДОТРИМУВАТИСЬ КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ?


Ми поважаємо Ваше особисте життя і тому посилку підписуємо як  "Сувеніри" або "Одяг".


ЧОМУ НЕМАЄ ПІСЛЯПЛАТИ? 


Ми не працюємо накладеними платежами! Тільки при умові передоплати 100 грн!


Ми багато разів стикалися з ситуацією, коли люди оформляють замовлення, просять післяплата і при цьому не приходять забирати посилку на Нову пошту, не беруть трубки і т.д  І наші менеджери змушені за свій рахунок оплачувати доставку товару в місто одержувача і назад. Нажаль, не відповідальних покупців дуже багато виходячи з нашого досвіду, тому Ваша передоплата 100 грн - це для нас страхівка, що Ви заберете своє замовлення з пошти, або покриєте витрати на доставку в обидві сторони. Якщо Ви не забрали посилку- передоплата не повертається!!!! Просимо врахувати це .


ЯК ДІЗНАТИСЯ НАЯВНІСТЬ ТОВАРУ?


100 % відповідь про наявність відразу ми дати, на жаль, не можемо, так як речі, які представлені нами на сайті – мають властивість закінчуватися і відшиватися ( дозамовлятися) заново. Пошиття залежить не тільки від нас, а й від наявності тканини на ринку (терміни зазначені продавцем тканини можуть виявитися не точними), безперебійної електрики, міцного здоров'я швачок, курсу долара і навіть від погодніх умов...) Зі своєї сторони - ми намагаємось, як можна скоріше повідомити про наявність відповідної моделі, розміру, кольору.


ЧОМУ НЕМАЄ ВОРОТТЯ ?


Пояснюю, в нашому магазині – відносно низькі ціни. Заробіток на речі від її собівартості становить близько 30 грн ( ця сума, навіть менше вартості самої пересилки товару). Ви повинні розуміти що купуєте річ, практично за її собівартістю, але при цьому берете на себе ризик - так як річ не можна пощупати , розглянути і приміряти. Фото (хорошої якості) – 1 речі коштує близько 75 грн, тому якщо ми будемо фотографувати кожну річ, то сума буде за неї набагато вища. Багато речей ми фотографуємо – але тільки ті, які відрізняються від оригіналу (в основному ми шиємо копії оригіналів відомих брендів).


Наша команда робить все можливе, щоб зменшити ціну на річ і піднести її Вам – у гарній якості за малі гроші.


Деякі речі і відтінок кольору можуть трохи відрізнятися від фото, але не значно (це потрібно розуміти і приймати). Фотографи використовують всі можливі способи для демонстрації товару на сайті в найбільш вигідному світлі — використовується спеціальне освітлення для зйомки фотографій, речі відпрасовані і одягнені на моделей. Тому вже отриманий товар може дещо відрізнятися, наприклад, по яскравості кольору (бути більшою або меншою мірою яскравим, ніж на фотографії), фактурі (різні тканини одного і того ж кольору виглядають по-різному). Обов'язково враховуйте ці особливості при замовленні товарів, так як це інтернет магазин і повернень немає. Фурнітура теж може відрізнятися (наприклад ремінь, ґудзик.. але це рідко), А також розмір і колір гороху на одязі, розмір цяток (тигрове забарвлення), розмір та колір літер на речі, речі з квітковим принтом. Гіпюр, сітка (візерунки на них теж можуть відрізнятися.

При оформленні замовлення Ви даєте свою згоду на умови співпраці!


Наш одяг у магазинах, на ринку, бутиках – коштує в 2 – 3 рази дорожче тієї ціни, яку ми пропонуємо Вам. Там у Вас є право обміняти її, пощупати, приміряти і т. д.


Інтимні товари, відповідно до закону України ( як "Предмети сангігієни") вороттю теж не підлягають.


Вибір за Вами. Зі свого боку, ми намагаємося працювати так, щоб догодити кожному. Але дуже просимо прийняти наші умови і зрозуміти їх.


ПРИ ЯКИХ УМОВАХ ВІДБУВАЄТЬСЯ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІН ОДЯГУ ( БІЛИЗНИ)?


Обмін або повернення товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики ( Відповідно до закону України).


Заявки про повернення або обмін приймаються тільки на Вайбер і Телеграм. Фото речі ( браку)  обов'язково. По телефону такі питання не вирішуються. (Так як для того, що б розібратися з замовленням і причиною, потрібно час для перевірки). При оформленні замовлення обов'язково вказуйте Ф. І. на кого була відправка та суть питання.


1. Поверненню або обміну підлягають тільки ті речі які:


а) з браком;


б) ми надіслали випадково замість того що Ви замовляли (але рідко трапляється...людський фактор)


в) є обмін розміру - якщо вам не підійшов розмір - ми обміняємо вам на будь-який інший (наявний) - (пересилання за рахунок клієнта)


Речі підлягають поверненню протягом 3-х днів з того моменту як посилка прийшла до Вас на відділення. (вихідний неділю не вважається) Ми поважаємо Вас, а Ви поважайте, будь ласка нас. 


Речі в разі заводського браку  змінюються на ідентичну річ. (пересилання за наш рахунок - обмін на ідентичну річ)


2. Поверненню не підлягають речі які:


а) на один-два тони відрізняються від фото; так як передати точний колір фотографією дуже складно. 


б) не підійшли по розміру (за вибір розміру відповідає клієнт) - але є обмін розміру - (пересилання за рахунок клієнта)


в) відмінність квіткового принта, леопарда, гусяча лапка або відтінку (речі з квітковим принтом, лео вставками, розмір орнаменту, розмір букв , можуть відрізнятися від фото, так як це залежить від наявності тканини на ринку) Це важливий момент, ми про нього попереджаємо Вас зараз.


Повернення приймаються тільки новою поштою і ніяк інакше. Повернення і обміни відбуваються лише за рахунок клієнта, крім речей з браком. Обмін розміру - пересилання так само за рахунок клієнта.



Просимо поставитись до цього з розумінням, адже це  нижня білизна....

Обов"язково перевіряйте товар на пошті при отриманні !!!


ПРИ ЯКИХ УМОВАХ ВІДБУВАЄТЬСЯ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІН ІНТИМНИХ ТОВАРІВ?


Обв"язково  здійснюйте (при отриманні) на пошті розтин посилки при операторі Нової пошти або (виходячи з того, що це секс шоп) можете забрати посилку додому і зняти на відео розкриття пакета (щоб було видно цілісність пакета з двох сторін , номер посилки і номер пакета ). Перевірте кількість вмісту і працездатність товару. В інших випадках- товар обміну та поверненню не підлягає!  При дотриманні цих умов ( і тільки так!!!)- обмін ( при заводському браку, або не повній комплектації) можливий.

Обмін або повернення товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики ( Відповідно до закону України)

Враховуйте, що інтим товари ми просвічуємо ультрафіолетом, тому обмін можливий тільки в разі не використання товару!


Повернення приймаються тільки новою поштою і ніяк інакше.


ЯК ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ ?

Замовлення приймаються:


1. Через корзину натиснувши кнопку КУПИТИ (вкажіть свій номер телефону та електронну пошту по можливості), менеджер з Вами зв'яжеться для уточнення кольору, розміру , так само колір та розмір можна вказати в коментарі до замовлення ― це прискорить процес обробки замовлення)


2.  Через Вайбер або Телеграм. Обов"язково вказуйте код товару і повну назву.